gamzegem Bebeğim 2 buçuk aylık 3 gündür çok huzursuz uyumuyor uyusa da uyanıyor genizinden hırıltı geliyor sanırım balgam var o yüzden yatırdığımda sürekli uyanıyor ama yastığa yatırıyorum uykuya dalıyor yastık dediğimde büyük kendimizin yattığı yastık yumuşak. Ama boynuna zarar verir miyim diye de korkuyorum tüm gece bu şekilde uyursa. Omuzları da yastığın üzerinde bir zararı olur mu sizce? Sanırım kafası yukarıda daha rahat nefes alıyor
BelaCivciv gamzegem Yatırmayın. 2 yaşından önce önerilmiyor. Hem kemik gelişimi için hem de solunum sistemi tam gelişmediği için Allah korusun ani bebek ölümüne sebep olabiliyor. Eğimli şekilde yatıyorsa rahat ediyor olabilir. Reflü yatağı alın onun için de.
Dygusen gamzegem bence yatırmayın her ne kadar omuzları denk gelsede omurilik eğriliği olur gelişim aşamasında sonuçta. Reflü yatağı alabilirsiniz ama geçici bir durum sizinki bence reflü yatağı gibi eğimli bi yatak yapabilirsiniz
Sontvbukucu gamzegem o zaman basinin altina bebek battaniyesi katlayıp koyun yani 2 3 parmak kalınlığında yastık olarak nevresim de olabilir. Siz yatagi alttan destekleyerek reflu yatagi gibi yapın.
Ela6161 gamzegem bence yastik yerine yatagin bas tarafina kitap veya battaniyeyle yükseltin ki bebegin vucudu düz kalsin.