Mimoza-kizim Kizlar basina gelen varmi 20lik disim iltihap olmuş cenem kitlendi agzimi acamiyorum lenf bezlerim şişti yutkunamiyorum agridan uyuuamiyorum yemek bile yiyemedm 2 gündür doktora gtsem antibiyotik vercek suan kullaniyorm evde vardi basladm 😞😞
Tusel14 Mimoza-kizim doktora gitmen lazım bende de iltihap olmuştu meğerse gömülü kalmış çıkamıyormus iltihabı kurutup sonrasında cerrahi işlemle aldılar ömrümden ömür götüren 1 ay oldu ama şükür kurtuldum canım
Karansmmom Mimoza-kizim önce antibiyotik ile enfeksiyonun bitmesi lazım sonrada çekilmesi. Benimde sürekli başıma geliyor ama gömülü olduğu için cesaret edemiyorum
Mimoza-kizim Tusel14 doktora gttm canm sinir uzerinde oldugu icin cekemiyolar tomografi cekilip oyle alınması lazimmış onuda ceken hastane cok uzakta birturlu vakit bulup gidemedim :( son 1 20ligm kaldi ondanda kurtulsam rahat etcemde vallahi basima dert oldu ya çıkmis o dişim gomulu falan degl ama kökleri surekli iltihaplanïyo bu 3. Oldu evde uygulayabilecegm bisey varmı
Tusel14 Mimoza-kizim gargara yapabilirsin anca kuzum uyuşturur belki bir süre ama kalıcı çözüm evde çok zor Allah yardımcın olsun çeken bilir acısını 😔
Mimoza-kizim Tusel14 ayy sagol canm umarim gecer bu saat oldu hala uyumadım sabah 4 ten beri ayaktayım ya 🤦🤦
elifzumra0760 Mimoza-kizim canım sirkeli su ile gargara yaptın mı yapmadı isen dene ben hamile iken hep onunla Rahatladım deniz suyu olsa oda çok iyi geliyor
Mimoza-kizim elifzumra0760 tuzlu suyla yaptımda sirke hic aklima gelmedi hemen denicem canim cok sagol insallah iyi gelir
Dyg1dyg Offf olmustum bır kez agzını acamamamk cok kotuydu.Antıbıyotık vermıstı 1gunde acabılmıstım. Gecmıs olsun .gargara ıyı gelıyo
Mimoza-kizim Karansmmom 3 tanesi cekildide bu sinir uzerinde oldugu icin cerrahi müdahale olmasi gerekiyormus bu diş beni o kadar yorduki yani antibiyotik kullaniyorum suanda ama çenem açılmiyo napicam blmiyorum yemek yiyemiyorum 3 gundur çizi yiyorum agzimı sadece cizi girecek kadar açabiliyorum :(