Nurcanben incimira aşkım aşıdan bence benimde kızımin 2 aylık asisindan sonda kolu geçmişti ama şuan tıpkı senin attığın gibi kıpkırmızı olmaya başlamış ve bu normal
Merve1601 Endişelenmeyin hepimizin bebeğinde oldu içi iltihap olacak sonra kuruyacak ve iz kalacak müdahale etmeyin hiç hatta banyo yaptırırken vs bastırmayın koluna içinizi rahat tutun
nrkrtl incimira canım benim kızımda da vardı ben birsey ısırmıs sandım sonradan uyandım o zamanla küçülecek kabuk tutacak..
Themom_ incimira aşı izi benm kızımda da oldu verem aşısından bir bucuk ay sonra kadar hatta iltihaplanır gibi oldu hiç korkmadım panik yapmadım cunku burada denk gelip görüp okumuştum şimdi sadece nokta gibi bir iz var
Sontvbukucu incimira verem aşısı izi olacak iltihap ve kabuk bağlayacak 5 aylikken falan gecmisti normal.
sirinpatates Mimoza-kizim ya herkes verem aşısı böyle oluyo demiş benim kızımda hiçbir şey olmadı 15 aylik
Mimoza-kizim sirinpatates her cocukta olmaz benm kizimda sadece kabuk baglamisti bazilarinda iltihapli oluyomus bazilarnda olmaya biliyormuş
onegirlsmoms incimira 3hafta sürmüştü bizimki siz ellemeyin sıkmayın o kendi patlıyor doktor bana öyle demişti mikrop kaparsın diye ellemeyin demişti delinecek o bide çukur gibi olucak korkmayın çabuk geçiyor