EsraKerimm Arkadaşlar merhaba yeni eve taşındık ve kombiyi ilk defa açtım sıcaklık ayarında. Ev soğudu çünkü . Kombi sıcaklık ayarında çalışıyor ama sürekli bi su sesi geliyor sizde de böyle bişey var mı bi yanlışlı mi bar çözemedim