Eceerva Bebeğime su aldm ebebekten. Ama yeni icireceğm çok icemeyecek zaten ne kadar kullanabilirim o şişeyi
gurturk Eceerva açtığınız şişeyi o gün bitirin tadı kötü bence o suların bebeğim el gıdaya geçtiğinde ilk bir hevesle aldım içmedi benimki
Noname21 Eceerva bu bebek suları kadar saçma birşey yok resmen dolandırıcılık cam damacana al kaynat ılıt ver en sağlıklısı Sorduğun soruya gelince normal suyu bile aynı gün içmediyse dökerim ben
bsrlyl Su firmasında çalışan biri olarak söylüyorum suların hiçbir farkı yok hepsi aynı kaynaktan doluyor sadece ambalaj farkı var :)
Eceerva Noname21 @ gurturk e bebeğim yaklaşık beş buçuk aylık içecgi şu maksimim beş altı kaşık geri kalanı ben içerim maden 😅
gurturk Noname21 valla ben bebeğime teklif ettim içmedi dedim neden içmedi acaba bende içtim tadı gerçekten kötüydü çocuğum haklıydı yani içmemekte
bsrlyl Aryaveannesi22 aynı kaynaktan aynı zamanda doldurulmuyor çünkü şöyle düşün her firmanın 2-3 tane su kaynağı var suya nasıl bir işlem yapabilir de bebek suyu olabilir ki :)
ikibebebiranne_ Arkadaşım su firmasinda çalışıyordu ve bütün siselerin aynı sudan doldurulduğunu söylüyordu bebe suyu falan hepsi hikaye