Uyukizim-33 10,5aylık bebişleriniz neler yapıyor? Yürüyen konuşan var mı?bnm yavru emekleyip tutunup kalkıyor . Hala tek kelime çıkarabilmiş de değil.. ben de zaten aceleci bir anne değilim. Sizlerde durum nedir ?
saripapatyam_ Uyukizim-33 10 ay 24 günlük bebeğim var aralık doğumluyuz 😊 kızım emekliyor koltuklarda sıralıyor kendi destek alıp ayağa kalkabiliyor mama baba bi iki kere anne dedi o kadar 😊
EmineYilmaz Uyukizim-33 13 Şubat doğumlu😍 yürüyor ama 5 adım kadar Düştükten sonra modunu bozmayıp emekliyor 😂 Konuşma yok bizde Cızzz, bay bay var
Tontonanne66 saripapatyam_ 10 ay 25 günlük benim oğlumda tutunup kalkıyor yürümek istiyor ama korkuyor garantici elinden tutmamizi istiyor. Baba mama dede diyor 2 kere de anne dedi ☺️
saripapatyam_ Tontonanne66 evet bizimkide öyle destekli yürüyor elindne tutarsan oda oda gezer 🤣 benim kızımda gel gel diyor bi de dede demişti şu sıra gagun gıy gıy diyor ama ne demek bi fikrim yok hahahah🤣🤣