Edlk Bebeğinizin yatağı nasıl? Benim oğlum 9 aylık ve bambu ince yatak kullanıyorum. Ama sanki yumuşak kalıyor ve dönerken uyanıyor. Sizler nasıl tercih ettiniz?
clsknu Edlk benim bebeğimin yatağı da yumuşak çukur oluşuyor hemen uyanıyor ondan bende değiştircem sert alırım
gurturk Edlk bize yumuşak almayın yüzüstü yattığında burnunu kapatmasın demişlerdi internetten bebek yatağı aldım öyle aşırı sert değil ama yumuşak da değil rahat rahat uyuyor
Edlk Mmeelliikkeee aşırı yumuşak değil ama sertte değil. Değiştirsem mi? Çok uyanıyor. Sanki bu da bir etken
Gamzeliiix09 Ben ebebekten bizim kullandiigimiz gibi ortopedik yatak almıştım önce ince sünger yatak kullanıyordum oğlum sürekli uyanıyordu bunda daha rahat uyuyor içine gomulmuyor o yüzden