gulten06 Merhaba 4 aylik bebeğim var . Orta kulak iltihabı oldum. Doktor antibiyotik yazdı emzirdigimi belirttim . Infex 200 mg yazdı emzirdigim için. Faka içeriğini okuduğumda anne sütüne geçer kullanılmamalıdır yazıyor kullanan oldu mu