25 aylık aşırı iştahsız bi kız çocuğuna sahibim.. ne yaptıysam yok yok yok kilosu zayıf,üstüne her gören yok zayıflamış yok bilmem şöyle olmuş böyle olmuş diye diye gerçekten psikolojik olarak çok yıprandım.sabahtan akşama kadar aç kalsa mama demez şaka gibi.. tahlil yaptırdım hiçbir sorun yok tahlilleri güzel.ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım veya kilo alması için gece yatmadan ne vereyim yesin anneler bana bi yardımcı olur musunuz..deneyimlerinize ve fikirlerinize ihtiyacım var..