Arkadaşlar kizim 2.5 aylik kuvezde kaldi doğduğu zaman enfeksiyon sebebiyle bundan dolayi orda biberon ile beslendi eve geldiginde meme hic bilmiyordu uzun bire sure meme emmesi icin uğraştım guzel gidiyorduk gun icinde biberon istiyor memeyi emmiyodu ilk başlarda gunde 3 kez mama verirken uzun zamandir sadece gece derin uykusuna dalarken biberon vermeye başladım gun icinde hep beni emiyordu suan memeyi red ediyor sadece uykudan uyanmak uzere iken aliyor
Biberonu birakamiyor kasikla verdim mamayi gece yatmadan önce 130 ml mamayi verdim yine biberon istedi asla unutmuyor napcam ben birazda istahli bir bebek daha cok küçük anne sutu alsin istiyorum sutum ona yetiyor esasinda