Celik02 uyku tulumunu odanın en yüksek derecesine bakıp değil en düşük ne kadar oluyor ona göre alacaksınız .Geçen sene oğluma LCW ‘dan annem tulumlar almıştı 2,5 tog olarak .Sobalıydı evim ilk yaktığımız da 28 dereceye çıkardı sönünce 19 u görürdü o yüzden 2,5 tog mantıklı çorapsiz üstünde hiçbirşey örtmezdi yatardı mesela .Bence sende 2,5 tog al içine ince kısa zıbın giydirirsin .En soğuk zamanları düşünüp almalısın ☺️Birde iki senedir üründen memnunum hiçbirşey olmuyor .