Nazliiicn1131 Bebeğim 1 yaş 16 günlük ama hala bir tek dişi bile yok doktor kontrolüne goturdum d vitamini gayet iyiymiş ama ona rağmen yok 15 gün sonra doktora götür dedi benim gibibebegi geç dış çıkaran varmi veya çıkaramayan
Dygusen Nazliiicn1131 benim bebeğiminde yoktu 1 yaşına girdiler 6 tane birden patladı ikizler ikiside aynı oldu
[silindi] Benim kizim da ilk disini 14 aylikken cikardi. Simdi 18 aylik olmak uzere 5 tane disi var. Ben de endiselenmistim bu kadar gecikince ama merak etmeyin 🌸
Nazliiicn1131 KubraKaranKaya darısı bize inşallah doktor bile inanamadım bana oyuzden korktum dışı yok şikayetiniz bu diyorum hiç ki yok dedi evet diyorum ağzına baktı gerçekten yokmuş diyor😬🤣