Ezgiezgi 12.haftadayız 2 gündür oğlum çok huysuz sürekli ağlıyo uykusundan ağlayarak uyanıyo ama şiddetli ağlama ile. Ne yapsam sakinleşmiyo atak haftası olabilir mi siz 12.haftayı nasıl geçirdiniz