Benim bebeğim de 4.5 aylık bir buçuk aydır beslenme reddi yaşıyoruz. Sadece mamayla besleniyordu. Bir bucuk aydır onu da zorla veriyorum .Sadece uykusunda içiyordu şimdi onu da içmiyor. 7 saat aç kalsa yine de ağzını açmıyor biberonu ağzına sokamıyorum bile zorla verdigimde de geri püskürtüyor ağzından. Siz bir çocuk bulabildiniz mi