gulmus27 heygorl çok istiyorum bir iki çekiyor uç olmadan sonra çok ağlıyor inat ediyorum tutturmaya çalışıyorum ama daha çok ağlıyor kıyamıyorum
heygorl gulmus27 Ben de aynı hatayo yaptım tamamen bıraktı memeyi kıyamadığım için. Bir emzirme danışmanından Yardım alın imkan varsa
heygorl gulmus27 tabii ki öyle mutlu anne mutlu bebek. Benim bebeğim bıraktı ama yaşına geldi ve gayet Sağlıklı şükür. Ben emzirmek istediğinizi düşündüğüm için çözüm olarak yazdım 🙏