10 yıldır kullaniyorum, çok şukur bugune kadar herhangi bir enfeksiyon vs yaşamadim, dikkat etmediğim donemler de oldu, lenslerle uyuduğum zamanlar da oldu. Fakat tabiki hassas kullanim onemli. Bende ayrica astigmat oldugu için toric lens kullaniyorum, biofinity marka çok çok memnunum. Birçok marka denedim, en memnun kaldiğim bu oldu. Evde gozluk, disarda lens kullaniyorum.