İyi akşamlar 🫶 kızlar ben aslında hamileyken işten çıktım bebeğime kendim bakacağım diyerek bu zamana kadar da hep 3 yaşına gelene kadar kendim bakacağım diyordum bu arada özel sektörde çalışıyordum.. fakat şu anda çok büyük bi firmaya kadrolu girme ihtimalim ortaya çıktı hayatımın fırsatı diyebilirim ve bebeğim daha 5.5 aylık işe başlarsam bakıcı tutacağım mecbur ama nasıl yapıyorsunuz sizler benim yerimde olsaydınız çalışır mıydınız ayrıca bebeğim emmeden hiç uyumuyor nasıl yaparım akıl almak istedim 🥹