Bebegim 14 aylık sabah kahvaltısında hep sıkıntı yaşıyoruz kahvaltı yapmak istemiyor herseyi veriyorum yok agzında bekletiyor ögle yemeklerinde ara ögünlerinde aksam yemeklerinde sıkıntı yok hic sadece sabah kahvaltısında böyle anlamadım neden böyle yapıyor