Kızlar oğlum 3 yaşında. Aslında benim için bu kötü bir şey değil ama psikolojik olabilir mi diye merak ediyorum var mı bizim gibi olan diye sormak istedim . şöyle mesela oyuncakları düzgün durmak veya onun istediği gibi durmak zorunda, ayakkabılarını çıkarır çıkarmaz düzgünce koymak zorunda markette bir şeye baktığında düserse onu düzgünce koyana kadar ağlıyor,esofmanı göbeğine gelmicek gelirse ağlıyor, halı bozuksa düzeltmezse sinir oluyor vs vs yami günlük yaşamını çok etkilicek davranışları yok ama bunlar beni korkutuyor bazen sizce normal mi yoksa doktora sormalı mıyım?