Gündüz birşey yok 4 5 gündür çocuğumu gece uykusuna yatırıyorum gözünden uyku akıyor uykuya geçmektede zorlanmıyor hemen uyuyor yatağa koyuyorum yarım saat arayla bağırarak ağlıyor gözünü de açmıyor kucağıma alıyorum susuyor neden böyle 4 ay atağı mı bu acaba