Ensesınden ve göğsünden elinizi soktuğunuzda teni sıcaksa üşümüyordur, ben hep öyle kontrol ettim ve oda sıcaklığını 24 den yukarı cıkartmamaya calışın, bebekler cok sıcak ortamda uyuyamıyorlar serin ortamda daha kaliteli uyuyorlar sız de fark edersınz