Diş çıkarma surecınızde ateslenme yasadınız mı en fazla kaca cıktı ve nasıl dusurdunuz… Bebegım 6.5 aylık dıs cıkarıyor uz ıkı gundur ateslı 38.8 lere kadar cıkıyor ve 38 dereceye dusuyır daha da dusmuyor calpol veriyorum ustunden 1 saat gecıyor belkı daha fazla pamuk koyuyorum koltuk altına anca o sekılde 38 zor goruyoruz normal mı acaba.???bu arada doktora da gıttık balgam ve okruruk var ve bogazı kızarıkmıs diş atesi mı yoksa bogazdan mı bilemedim… 39 gorurse acile gitmeli miyim