Anneler merhaba 2 aylık ikizlerim var. Kızlarımdan birinde mide ekşimesi hazımsızlık var. Sürekli emdiğini ya da mama yediğinde mamayı sızdırıyor çıkarıyor sürekli. Doktorum reflü olabilir dedi ve Gastrotuss baby ilacı verdi fakat aynı zamanda ilaç kabız da yapabilir dedi. Aranız da kullanan ve faydasını gören var mı? Bu durum bebeğimi çok etkiliyor çünkü korkuyorum da kilo alımını etkileyecek diye