Hanımlar oglum 8 ay 22 günlük ve 4.aydan sonra uyku arkadaşı alarak sesi biraktirmistim. Ama son 1 aydır malesef ki beyaz gürültüye geri döndük sebebi grip oldu diş çıkardı ve bi anda 5 tane cıktı arka arka ve malum ataklar şimdi de yine biraktirmsya çalışıyorm fakat sesi kapatınca uyanıyor nasıl bıraktıracam çözüm ve öneriniz var mı lütfen yardımcı olur musunuz 🤦♀️🤦♀️🥺🥺😢😢😢