Normalde bu yaşıma kadar hiç böyle olmazdım 1 aya yakındır gribim. Ayaktayım halsizlik yok ama öksürük burun akıntısı gecmiyor eşim de aynı. 2 yaşındaki kızım da 1 aya yakındır grip istahı keyfi yerinde bir şişe ibromin bir şişe aferin ona bitirttim burun akıntısı geçmiyor ciğerleri vs temiz tahlil de yaptırdım temiz ilaç kullanmıyorum artık bile. Çevremde çoğu kişi böyle nedir bu yaa var mı yaşayan