edefneee Kızlar selam 2 buçuk aylık kızım var reflü yatağında yatıyor geceleri beşiğine koyup yatırıyorum ne zaman normal yatağa yatabilir çıkartsam sıkıntı olur mu
beyzacmvrc edefneee 5.5 aylık hala onda yatıyor Altı reflü üstü babynest olan modellerden bizim yatak. Biz aramızda yatırdığımız için onunla yatırıyoruz aslında reflüyle alakası yok 😂 Beşiği var odada ama kiyamiyo babasi yanında.istiyo 😅
Karannesi Benim de 3 aylık oğlum reflü yatağında yatıyor düz yatağa yatırdığımda istemiyor huzursuzlanıyor . Nasıl düz konuma alışacak bilmiyorum