Bende emziriyorum kızım 8 aylık hiç korkma 10 gecikti benim yeni geldi çok çok normal bi durum teste bile gerek yok bizde aynı şekilde korunuyoruz 5 senedir emin ol bu korunma yöntemini herkes kullanamaz 😉 merak etme sadece düzensiziz şuan en yakın zamanda gelir canım… 1 sene boyunca düzensiz olucak demişti doktorum için rahat olsun ☺️