Birkullanici Kullanıp memnun olduğunuız termostatlı bir bir marka varmı. Alacağım ama çok adada kalıyorum
Annis-ogul Birkullanici bn direk aygaz üstü aldim ayaklı o kadar güzel ki tam sygaz boyunda ve cok rahat oluyoe bi yapim da 6 gozleme alıyor