Bi banamı zor geliyor bu dersler. Yoksa gerçekten karışık mı. Eğitimde ölçme değerlendirme falan. Belki 4 defa tekrar ettm hala sorularım yanlış çıkıyor. Haftayada vizeler var. Motivasyon konuşmları için paylaştm postu, lütfen dersler kolay sen s*laksın demeyiniz 😂😂
(Bu arada günde en fazla 2-3 saat bakablyorm bebem izin vermiyor 😔)