Ays1 zaten vardı diye biliyorum belli yaş sınırı ve şartları var yaş küçükse önce aşılama yapılıyor en son çare tüp bebek ondada iğneleri zaten pahalı ama belli bir miktarını karşılıyor diye biliyorum 2 sene önce bir tanıdığımız bağcılar eğitim araştırmada yaptırmıştı