Canım benim bebeğim 2.5 aylıktan itibaren dönüyor 3.ayinda tamamen dönüp 3.5 aylıkken kolunu kurtarmayı öğrendi. Bunları dememin sebebi ben onu sürekli teşvik ettim yüz üstü egzersizleri yaptirdim zeka kartlarını koydum karşısına yüz üstü durdurdum öyle oyuncaklar oynattım renkli oyun halisina yüz üstü koyup ona bakmasını sağladım pes etmedim ilk zamanlar 5 sn anca duruyordu ağlıyordu her gün süresini uzattım dikkatini çekecek oyuncakları koydum sağına soluna onu kendim sağa sola elimle döndürdüm bak böyle dönebiliriz böyle yap sende kendin yapabilirsin gibisinden hep tesvikledim 6 Ay 11 günlük emekliyor oda benim desteğimle oldu yüz üstü geçirdiği vaktin desteği vardı zaten kendi ilerlemek istiyordu tavuskusu gibi kafayı kaldiramiyordu daha sonra üst üste dizilen renkli kutulu oyuncaklardan alıp etrafına dizdim göz hizasına daha yükseğinide kafasını kaldırıp onu takip ettikçe dik durmayı ve kafası dik emeklemeyi öğrendi şimdi gidip deviyor onları evde küçük komando var durmak bilmiyor 😂 hata mı ettim diye düşünüyorum bazen erkek bebek ve çok hareketli eger bunları denersen birseyler ilerleyebilir