Ofljm 4 aylik 7 bucuk kilo civarlarinda tam emein degilim kilosundan 3 aylik bakildi en son 3 bumara molfix yeni nesil bez kullaniyorum sindi. Bez alacagim ogluma ama kararsiz kaldim 4 numara. Alsam buyuk baya 3 numarada 1 ay daha kullanabilirmiyim emin degilim belini. Bantlar tam kavriyor ama. Bacak kismindn lastikler iz yapıyor eski yesil bezden var 100 adet oda iyi gibi. Ama eski bezi bulmak cok zor. 3 e devam etmelimiyim