cocomelon33 Mercece12 ay öyleyse kaloriferi bari açmayın uygun bir sıcaklık değil😅😅mersindeyim 22-23 derece oluyor uyku tulumu giydiriyorum .Yazın en sıcak zamanında bile 33 olmuyor odamız
UcuBulunamayanBant Mercece12 eger 33 dediginiz dogruys ince pijamayi gectim şort tshirt yatirin cok sicak ama 23 se yanlis yazdiysaniz ustunu ortmezseniz evet üşür
Lalinn 33 derece bebek için asla uygun bir sıcaklık değil,tavsiye edilen sıcaklık en yüksek 23-24 derecedir bebek havale geçirir acilen odayı havalandırıp soğutmalısınız
izd Mercece12 33 ise ortaya bi havuz koyın, yüzsün çocuk bence.. :)) 23 sanırım, ama 23 de ok bir sıcaklık, düşük değil
Bilgeebaby Mercece12 allah aşkına 33 derece ne demek çocuğun götünden ter akar yani. Hasbinallah bu da soru mu şimdi