Sevdaati ben we baby biberon gibi olan suluğu aldım kenarlarından tutup hem oynuyor hem içiyor.
He bu arada benim kızımda içmezdi verirdim su ağzından cıkarırdı bir gün ılık verdim mama suyu gibi sıcak onu içti soğuk hala içmez…
Yani kaynattığım beklettiğim su soğumuşsa içmiyo hafif ılık veriyorum içiyo dene istersen belki içer