Merhaba bebeğim 9 aylık göz yaşı tıkanıklığı ile uğraşıyoruz sürekli bu zamana kadar masaj yaptım zaman daralıyor gibi geliyor çok üzülüyorum başarılı olamadım çapak vs olmuyor sadece gözü sulanıyor ben ankarada yaşıyorum, Diyarbakır memorialde bir doktorun baskıyla ameliyatsız açtığı yorumları okudum 1 yaşı beklemeli miyim 1yaş olmadan çözüm yolu mu arayayım tecrübeli annelerim