Buket57 Busragnr0 çok teşekkür ederiz🌸 evet ek gıdaya 5.ayımızda başlattı doktorumuz tadımlarla başladık doktorumuzun önerdiği şekilde ilerliyoruz genel olarak herşeyi vermeye çalışıyorum azar azar🥰 siz de başladınız mı ek gıdaya
Busragnr0 Buket57 ben henuz başlamadım tam 5 ay 1 günlük olduk ama annem başlamam konusunda ısrarcıı 😅🌼
Sontvbukucu Ecrinlieymenlianne evet az çıkıyor ama gelisimi geriliği olacak kadar değil. Peki ne ile besleniyor başka tatkit vs yapıldı mı?
-elizsmom Ecrinlieymenlianne bebeğim 6 ay 22 günlük 2 ayda sadece 750 gram aldı ve 7.750 boy 65 gelişimi gayet iyi dedi bebekler zaten ilk günkü gibi hızlı kilo almazlar dedi , ve yavaş yavaş alacağını söyledi
Buket57 Busragnr0 anneler hep aynı sanırım😊 başlamak derken doktorunuz da onaylıyorsa tadıma başlayabilirsiniz yavaştan isterseniz,zaten 3 gün kuralı ile ilerledikçe 1 ay geçiyor hemen👍
Busragnr0 Buket57 yogurtla baslamak istiyorum kendım mayalayacagm siz nasıl mayalıyorsunuz hangi sütten almalıyım keçi sütü daha iyiymiş bebekler için evet haklısınız bu arada anca tadımlar 1 ay sürecek bende bırkaç güne başlayacağım ınsallah 😍
Buket57 Busragnr0 ben süt olarak içim pastörize süt kullanıyorum,maya da activa probiyotik yoğurt ile mayalıyorum 😊 doktorum pastörize süt olmasına dikkat et demişti. Patates kabak havuç ile başlamıştık biz.
livanurvealpinannesi61 Ecrinlieymenlianne bana birçok çocuk doktoru öyle söylemişti 6 cı aydan sonra ayda 500 800 gr almazlar kilo alımı yavaşlar demişti bazı doktorlar 6 cı aydan sonra da istiyor ki ayda 1 kiloya kadar alsın sağlıklı olsun kilo alırlar