coksukur04 6 aylık bebeğimle kpssye hazırlanmaya niyet ettim ama bir türlü baslayamiyorum bile.. tecrübeli anneler nasıl yapıyorsunuz ev,yemek, bebiş,kpss nasıl yetişiyorsunuzz
Mom_122 Ben bu sene değil de geçen sene hazırlanmıştm ve küçük bebisim de vardı. Ben sansliydim çünkü eşim 4 gün evde oluyordu. O evdeyken o bebege bakıyordu Ben çalışıyordum. Diğer günler de günde anca 1 saat işte bebeğim uyudugunda calisabiliyordum. Temizlik konusunda öyle her gün temizlik yapan biri değilim zaten kirlendikce eşim ile birlikte yaparız. Yani ben bulduğum en ufak boşlukta gezmek vs yerine ders çalışıyordum. Hoş iyi bir puan alamadım ama en azından şansımı denemiş oldum