TSB34 Ben çok kararsız kalıyorum ev 24 derece zıbın alt üst takım giydiriyorum kalın olmayan ama sanki ince gibi mi 40 günlük bebeğim var Siz nasıl giyindiriyorsunuz
nlfrsrp TSB34 oglum 1 bucuk aylik ev 21/22 derece ben zibin ve alt ust takim olarak giydiriyorum. arada kisa kolluyla birakiyorum.gogsu ve sirtini da sık sık konttol ediyorim sicacik :)
Ezzzzi TSB34 ensesi sıcak olıyor ama kulakları bazen soğuk ama çok giyidirince de terliyorlar , şuan emeklediği için de terliyor olabilir benim ki
Gizemlibirisi Üşüdügu ensesinden belli olur.ben bir zıbın bir takım birde şu sıralar yelek giydiriyorum.gece de uyku tulumu giydiriyoruz çünkü üstünü açıyor.uc aylık.eli ayağı soğuk ama normalmis