Kızım bu aralar yatak odasına gidip kapıyı kapatıyor, sonra da atte(anne) aç aç diyor. Oda karanlık bile olsa gidip kendini kapatıyor. Bi sebep aramalı mıyım? Yoksa oyun amacıyla mı yapıyor. Sebep ne olabilir onu da düşündüm bulamadım ama. Eşime de sordum sence dedim çocuk depresyona girip kapatacak hali yok ya çocuk işte diyor ben mi çok abartıyorum