Hanımlar kızım 14 aylık kilosu 8.5 boyu 74 zaten prematüre 2 kg doğmuştu doktor bunu göz önünde bulundurunca sıkıntı yok diyor ama beslenmesi yeterli değil devamlı meme istiyor ben çalışıyorum evde olmadığımda sabahları yumurtasını öğlen çorbasını içiyor ama eve geldikten sonra emdiği için akşam yemeği yemiyor yatmadan önce mutlaka muz bebe büskivisi veriyorum hareketli de aynı zamanda çok . Şimdi sizce memeyi artık kesmelimiyim hiç cesaretimde yok ama gece hala 2 saatte bir uyanıyor kesersem uyurmu sizce ? Ve kilo alması için bir öneriniz varmı?