iyi akşamlar kızlar bizim bi komşu çocuğu var çok değişik bir çocuk aileside farkında ama hastaneye götürmedik diyolar çocuk çok saldırgan herseyi atıp duruyor önüne gelene vuruyor asla uyarmıyorlar geçen gün nöbet geçirmiş 3 gün yoğun bakımda kalmış ama dr ne olduğunu bulamamışlar dediler çok tuhaf değil mi sizcede hiç normal çocuk gibi değil 18 aylık ama hiç bir kelimesi yok soru sorduğum zamanda bana tepki bile vermiyor