Susamtanesimoms Hangisinden memnunsunuz kızlar, ev yaptırma aşamasındayız, biri yerden ısıtma yaparım diyor diğer masraflı o diyor ağır gelir diyor (sebebi arsa karşılığı yaptırıyoruz )
Hulyaa123 Susamtanesimoms biz yeni ev aldık yerden ısıtmalı diğer oturduğum ev petekliydi kullanım açısından yeni aldığımız ev daha iyi petek kötü görüntüsü yok mobilya değdi derdi yok temizlenme derdi yok şuanlık kullanışlı ve haliyle de sıcak oluyor baya
dayes Susamtanesimoms bence yerden ısıtma ya ama ben bir süre yerden ısıtmalı bir yerde yaşadım şuanki evin petekli. Merkezi sistemi yerden ısıtma belki onun da faydası vardır sıcacık oluyordu
Nergistml Kesinlikle yerden ısıtmalı hem yer tasarrufu hemde gerçekten peteğe göre daha sıcak oluyor ayaklar üşüyecek derdi yok
elf1 oyle bi imkanım olsa kesin yerden ısıtmalı yaptırırdım yaa masrafından asla kaçmayın derim imkan varsa
zehraaktas İmkanım olsa yerden ısıtmalı yaptırırdım petekler yer kaplıyo önüne mobilya falan gelince ısıtmıyo gibi gibi
Nergistml Susamtanesimoms Bizim mutfak ve koridor seramik diğer odalar parke ama soğuk olmuyor normal evler gibi