Merhaba sevgili anneler .. benim bebeğim şu an 2.5 yaşında ve 1 yasindan beri uykusunda ağlar ama böyle iç çekerek ağlar.. çığlık kıyamet değil ve her akşam olmasa da genelde olur.. dün gecede anneee diyerek bağırdı ic çekerek ağladı acaba neden böyle benim Bi fikrim yok sizin öneriniz düşünceniz var mi şimdiden teşekkür ederim ❤️