Arkadaşlar benim kayınvalidem görümcemi bebekliğinde mamasına papatya çayı koyarak büyütmüş ve görümcemin bebekliği çok sakinmiş şu an hala çok sakin yapılı biridir mesela ama ben çocuğuma bir zararı olur diye korkuyorum bana sürekli sende koy vs diyor. Ayrıyeten hiçbir yerinin ağrımadığı zamanlardada calpol içir falan diyor içirilir mi? Ben hepsine karşı çıkıyorum tabi sakinleşecek tamamda ufacık bebek sonuçta daha 6 aylık bile değil beyin gelişimini engelliyor diye okumuştum ne düşünüyorsunuz? Sizin fikirlerinizi merak ettim