ilayece 11 aylık, pişik oldu sabun, kremler, yağlar fayda etmiyor. Islak mendil kullanmıyorum. Ne yapabilirim başka lütfen yardım edin
Araldoram ilayece bizim çok ileri seviyede olmuştu doktorumuz her kakasını yaptığında mutlaka yıka iyice kurula ve sudakrem sür demişti aynı şekilde uyguladım ve 3 gün sonra tertemiz oldu umarım sizinde bir an önce geçer
ilayece Araldoram teşekkürler sadece kaka yaptığında değil her bezini değiştirdiğimde yıkamaya özen gösteriyorum ama geçmedi 3 gün olacak denemediğim şey kalmadı
ilayece Nrkzy Nrkzy sudocrem yenidoğduğu andan itibaren hiç iyi gelmedi ama hametan denedim o da geçirmedi
Gizem51 Bu hametanın mavi rengi olanı harika bi şey hemen etki edip geçiriyor sudocremde çok iyi ama bizim pişiği sudocrem geçirmedi hametanı denedim hemen etki etti sarı olanı işe yaramıyor mutlaka mavi olanını alın
ilayece Gizem51 malesef denedim mavi hametanı da geçirmedi o da 😏 sudocrem doğduğundan beri iyi gelmedi zaten