beyzasargn Arkadaşlar merhaba 5 gün önce doğum yaptım sütüm geliyor ama çok az normal mi yoksa önerileriniz var mı çok iyi geldi dediğiniz hap veya vitamin
ilkaay0 beyzasargn merhaba bende 6 ay önce sezeryan oldum. Bebeğini gündüzleri 1er saat aralıklarla geceleri de 2saate bir emzirmen gerek ne kadar sık emzirirsen o kadar çok sütün artar. Stres yapma şekerli şeyler ye mesela hoşaf gibi. Ilık bir duş al duşta göğüslerine masaj yapabilirsin bol bol su iç 😘🌸🫶🏻
Aliveannesi96 beyzasargn humana süt çayı al canım eczaneden bana çok iyi geliyordu bide eğer yoksa elektrkli süt sağma makinesi al bebişi devamlı emzir kalan bütün zamanda pompayla sağ emdikçe ve sağdıkça sütler artar bol bol su iç mutlaka 🌸
eslemmmmmm 3-5 Güne düzene girer. Bende 15 gün önce doğum yaptım ilk zamanlar çok kötüydü göğüslerim taş gibi oldu ağrıdan kıvrandım ama geçti düzene girdi şükür
semaaaaaa Dut kurusu çayı , hurma , kuruyemiş, bol su, her öğünde yeşillikli salata Benim de 3. gün anca geldi çok korktum gelmeyen süt olmazmış doktorum öyle demişti stres olma gelecek