Merhaba, normalde 1-6-12 aylarda rutin göz kontrolü öneriliyor fakat sorun yoksa doktorunuz zaten yeniden kontrol isteyeceğini sanmıyorum. Bizim doğuştan göz kaymamız var, farklı aylarda hala kontrole gidiyoruz. Sorun olduğunu düşünüyorsanız erken gitmenizi tavsiye ederim. Eğer emin olamazsanız bi kaç farklı doktora gidebilirsiniz