Biranne1bebek benim oğlumunda doğdugunda bıngıldağı çok büyüktü kafasının üstünün 4/3ü kadardı resmen ama doktor normal diyordu. Yine de bana baya büyük geliyordu ama bi sıkıntı olmadı şükür. Dvitaminini 1yaşına kadar kullandırdı doktor. Bıngıldağı da tam 18aylıkken kapandı. Ha bide benim oğlumun kafasının yanlarındaki ve kafasının arkasında ki bıngıldakları bile çok belirgindi. Ama doktorunuz sıkıntı görmediyse endişe etmeyin bişey olmaz, eninde sonunda kapanıyor 🌸