Kızlar maddiyatımız çok kötü bu ara hamileyken oğlum için mevlid kıyafeti almıştım 40 ında Mevlüt yapacaktım yapamadım hiç giydirmedim beyaz mavi yelekli tulum mevlidlik çok güze şapkası da var almayı düşünürmüüsmğz 60 a aldım 40 a satıyorum kargo da benden