Kahvedelisi63 ben Xiaomi kullanıyorum kare olanı, eşim yuvarlak olanı kullanıyor 😄 model bilemedim şimdi 🙈 memnunuz ama iki sene sonunda sıkıldık sanki, Apple çekiyor canımız fakat almıyoruz tabi ki mevcut saatlerimiz iyi durumdayken 😊 ben gün içinde hiç çıkarmıyorum şık bir şeyler giymedikce 👌🏻 suya da sokuyorum, oraya buraya da carpiyorum mini çizikler hariç bir problem yok👌🏻 uyku ve nabız takibi, adım sayar olarak kullanıyorum daha çok 😊 en büyük pişmanlığım kendime krem eşime lacivert almış olmam… Keşke ikisini de siyah alsaydık, kordon alırken uyar mı diye düşünmek istemezdim… Bu arada iki sene sonunda kordonları parçalandı, benimkini oğlum kopardı, eşiminki kendi kendine koptu gitti… Ben şimdi bakayım modeline yazayım altına